wtorek, 3 sierpnia 2010

Zabawy językowe, czyli Getionary Quiz.

Lato w pełni, słońce dodaje energii… to pewnie dlatego w Getionary  praca wre. Mamy przyjemność zaprosić was do nowej zabawy, jaką jest Getionary Quiz.
Jeśli masz ochotę się przyłączyć, odwiedź naszą stronę na facebooku, zostań fanem i zacznij rozwiązywać zagadki już dziś!

Zasada jest prosta: wszystkie zagadki polegają na wybraniu jednej poprawnej odpowiedzi spośród czterech proponowanych.
Gdy zaznaczysz swój typ, wyświetli się komunikat, któremu towarzyszyć będzie zielona lub czerwona „buźka”. Zielona oznacza odpowiedź poprawną, podczas gdy czerwona to sygnał, że udzielona odpowiedź jest błędna.



Nie udało ci się i nie wiesz dlaczego? Nie martw się! Po udzieleniu odpowiedzi uzyskasz dostęp do szczegółowego wyjaśnienia opracowanego przez specjalistów z Getionary.
Na tablicy Getionary na facebooku publikujemy pięć zagadek tygodniowo, każda z nich jest aktywna przez dwa tygodnie, więc nawet jeśli nie możesz bawić się codziennie, masz szansę rozwiązać wszystkie zagadki.
Chcesz pochwalić się wynikami? Pokaż znajomym, jak ci poszło, i opublikuj tę informację na swojej tablicy. Dzięki rankingowi uczestników i statystykom każdej zagadki będziecie mogli porównywać swoje wyniki, a co najważniejsze — uczyć się przez zabawę!
To nie wszystko. Chcesz zaskoczyć znajomych? Wypełnij formularz i zaproponuj własną zagadkę!

5 komentarzy:

  1. Quizy fajnie pobudzają wyobraźnię na pewno pomagają w nauce języka. Warto jeszcze poznać czasy na https://lincoln.edu.pl/warszawa/blog/jezyk-angielski-czasy-przeszle by móc w pełni cieszyć się językiem angielskim.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie formy zabawy i nauki języka obcego pozwalają najmłodszym na spore przyswojenie wiedzy. Ja stawiam na książki z księgarni językowej https://www.jezykiobce.pl aby być pewnym, że moja nauka będzie prawidłowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno nauka poprzez zabawę jest bardzo fajna i jestem zdania, ze każdy z nas tak by chciał się uczyć języków obcych. Natomiast jestem świadomy i wiem, że uczęszczanie do szkoły językowej https://earlystage.pl/ świetnie nadaje się do nauki języka angielskiego. Moje dzieci chwalą sobie te kursy.

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie takie zabawy językowe z pewnością są bardzo fajnym rozwiązaniem jeśli chcemy dobrze uczyć się języka angielskiego. Ja jestem zdania, ze również bardzo fajny zasób do nauki można znaleźć w https://universe.earlystage.pl/gr-access i jestem zdania, że lepszych materiałów do tej pory nie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest to wygodne, bo można uczyć się kiedy tylko macie na to ochotę, zresztą teraz i tak innej opcji nie ma. Sprawdźcie sobie może tu kursy od https://jntutorpro.pl i to nie tylko na angielski.

    OdpowiedzUsuń